Rejestracja konta

1. Jakie przeglądarki internetowe obsługują portal? 

Portal obsługuje większość najpopularniejszych przeglądarek internetowych : Internet Explorer,  Chrome,  Firefox.  Przy czym  w wyjątkowych sytuacjach, mogą występować problemy z przeglądarką Firefox,  podczas dodawania formularzy PDF w Skrzynce Podawczej.  Sugerujemy wtedy skorzystanie z innej wymienionej przeglądarki.

2. Zarejestrowałem się w Portalu,  jednak nie dostałem e-mail’a z potwierdzeniem rejestracji?

W takiej sytuacji sugerujemy sprawdzić folder “spam”, klienta pocztowego.  Jeśli e-mail’a nie znajdziemy również w spamie prosimy o informację na adres portal@wfosigw.rzeszow.pl , która powinna zawierać nazwę rejestrowanej instytucji, firmy, lub dane osoby fizycznej  oraz adres e-mail konta, które było rejestrowane.

3. Jaka jest nazwa mojego loginu do Portalu Beneficjenta?

Loginem jest adres e-mail podany przez osobę zakładającą konto.

4. Jak odzyskać zapomniane hasło?

Aby odzyskać zapomniane hasło należy na głównej stronie Portalu w panelu logowania wybrać opcję “Zapomniałem hasło”. Po wybraniu tej opcji trzeba podać nazwę użytkownika, którą jest adres e-mail podany w procesie rejestracji. Wtedy na podany adres przychodzi link umożliwiający ustawienie nowego hasła.

5. Gdzie po zarejestrowaniu konta, wysyłamy podpisany skan wniosku rejestracyjnego oraz oświadczenia o zachowaniu poufności?

W przypadku instytucji i firm podpisany skan wniosku i oświadczenie przesyłamy na adres rejestracja.portal@wfosigw.rzeszow.pl . Jego wersję papierową przesyłamy pocztą tradycyjną na adres Funduszu lub dostarczamy osobiście.

W przypadku osób fizycznych otrzymane dokumenty rejestracyjne powinny zostać wydrukowane i podpisane a następnie dostarczone do Funduszu (osobiście lub pocztą) np. podczas dostarczania papierowej wersji wniosku o dofinansowanie.